1)  ZIJN ALLE GETOONDE PRIJZEN INCLUSIEF BTW ?

2)  ZIJN ER NOG BIJKOMENDE KOSTEN ?

3)  ZIJN ALLE PRODUCTEN OP VOORRAAD ?

4)  VERZENDSCHEMA

5)  HOE KAN IK EEN ARTIKEL BESTELLEN ?

6)  MOET IK MIJ ALS KLANT ALTIJD REGISTREREN ?

7)  KAN IK KIEZEN OM MIJN BESTELDE PRODUCTEN ERGENS ANDERS TE LATEN BEZORGEN ?

8)  KAN IK MIJN BESTELLING NAAR HET BUITENLAND VERSTUREN?

9)  IS MIJN BETALING VIA INTERNET AAN CQSTIJL VEILIG ?

10) OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?

11) IS ER EEN AFHAAL MOGELIJKHEID?

12) BRIEVENBUSPOST

13) PAKKETPOST

14) HOE KAN IK RETOURNEREN ? KAN IK GEBRUIK MAKEN VAN HET HERROEPINGSRECHT?

15) HEB IK RECHT OP GARANTIE?   

16) EXTRA BEDRIJFSGEGEVENS CQSTIJL.NL 
 

IS UW VRAAG NIET DUIDELIJK BEANTWOORD ?

Neem a.u.b contact met onze klantenservice op ( info rechterkolom ) of chat live met ons ( onderaan de pagina ) !

1) ZIJN ALLE GETOONDE PRIJZEN INCLUSIEF BTW ?

Ja, alle op de website van CQstijl getoonde prijzen zijn inclusief BTW.  

2) ZIJN ER NOG BIJKOMENDE KOSTEN ?

Nee, voor alle bestellingen in Nederland boven de € 50,= ! Deze bestellingen worden gratis verzonden en verstuurd met de PostNL ( pakketpost & brievenbuspost ).
Nee, voor alle bestellingen in Belgie boven de € 75,= ! Deze bestellingen worden gratis verzonden en verstuurd met de PostNL.

Voor bestellingen < € 50,= gelden de volgende tarieven:
- Brievenbuspost ( PostNL ) € 2.95 
- Pakketpost ( PostNL ) € 4.95

Bij elk artikel wordt duidelijk aangegeven welke bezorgkosten worden gerekend ! Zodra uw bestelling boven de € 50,= komt worden de bezorgkosten automatisch door ons betaald ( NL ). 

3) ZIJN ALLE PRODUCTEN OP VOORRAAD ?

Ja, alle artikelen zijn bij ons op voorraad in onze bedrijfshal in Bathmen ! Daarom is het voor ons ook mogelijk om zo snel te leveren! ( zie schema hieronder ). Mocht iets er niet meer zijn dan staat er duidelijk bij dat het is uitverkocht of niet op voorraad is. Bij twijfel kunt u contact met ons opnemen ( info@cqstijl.nl) .

4) VERZENDSCHEMA: 

Geldig voor bestellingen gedaan voor 16:00  
(bestellingen gedaan na 16:00 worden 1 verzenddag later verstuurd) 

 

Besteldag                               Verzenddag                          Ontvangstdag
 Maandag  Maandag  Dinsdag
 Dinsdag  Dinsdag  Woensdag 
 Woensdag  Woensdag  Donderdag
 Donderdag  Donderdag  Vrijdag
 Vrijdag  Vrijdag  Zaterdag
 Zaterdag  Maandag  Dinsdag
 Zondag  Maandag  Dinsdag

Al onze bestellingen ( brievenbuspost en pakketpost ) worden volgens bovenstaand schema verstuurd met de PostNL. Zij leveren een uitstekende service.
De bestelde artikelen worden aan het eind van de middag ( werkdag ) bij ons opgehaald. Zodra een bestelling bij het verzamelpunt van de PostNL is verwerkt krijgt u als klant een mail met een Track & Trace code en informatie betreffende de bezorging. Normaal gesproken wordt de bestelling de eerst volgende werkdag al bezorgd. 

Bent u op het moment van bezorging niet thuis dan krijgt u een briefje in de brievenbus waarop verdere gegevens staan. Dit kan zijn dat de bestelling bij een buur is afgeleverd of er staat een melding op wanneer het 2de bezorgmoment zal zijn. Mocht u de 2de maal ook niet in staat zijn het pakket te ontvangen dan wordt deze naar het dichts bijzijnde postkantoor gebracht waar u het zelf op kunt halen. 

5) HOE KAN IK EEN ARTIKEL BESTELLEN ?

Bestellen gaat heel makkelijk. Het artikel van uw keuze kunt u eenvoudig bekijken door met de muis op het artikel te gaan staan en het aan te klikken. Door op de tekst in winkelwagen te klikken "stopt" u het artikel in de winkelwagen. Automatisch komt u nu in het winkelwagen menu. In een overzicht kunt u nu de bestelde artikelen zien. Van hier uit zijn er 3 mogelijkheden;

1) u klikt op de tekst ga verder met winkelen , zo komt u terug in de shop en kunt u rustig verder winkelen.

2) u klikt op de tekst winkelwagen bijwerken , hiermee heeft u de mogelijkheid om in het winkelwagen menu veranderingen door te voeren ( artikelen verwijderen /  aantallen veranderen ).

3) u klikt op de tekst ga door naar afrekenen , u komt nu in de afrekenpagina's ( hier kunt u stap voor stap de product (-en) betalen ). 

6) MOET IK MIJ ALS KLANT ALTIJD REGISTREREN ?

Nee dit is niet nodig, u heeft de keus. Als u heeft gekozen om een product te bestellen komt u in het bestelproces automatisch in veld;

1) registreren en bestellen . Hier kunt u kiezen;

1) eenmalige aankoop / geen account aanmaken

2) Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer . 

7) KAN IK KIEZEN OM MIJN BESTELDE PRODUCTEN ERGENS ANDERS TE LATEN BEZORGEN ? 

Ja, bij CQstijl heeft u tijdens het afrekenen de mogelijkheid om een ander factuuradres of ander afleveradres aan te geven. ( u kunt dus eenvoudig een cadeau naar iemand verzenden en zelf betalen ). Tijdens het bestelproces staat aan de linkerkant een kolom met de tot dan toe ingevulde gegevens. Door op de tekst wijzigen te klikken kunt u op elk moment nog een wijziging aanbrengen.

8) KAN IK MIJN BESTELLING NAAR HET BUITENLAND VERSTUREN?

Ja, alles is mogelijk. Alleen alle vermelde verzendkosten gelden voor NL in samenwerking met Post NL (brievenbuspost) en (pakketpost). Bestellingen vanaf € 50.00 worden gratis verzonden in NL ( B & DU vanaf € 75,00 ) . Voor een prijsopgave betreffende andere landen kunt u contact met onze klantenservice opnemen.


9) IS MIJN BETALING VIA INTERNET AAN CQSTIJL VEILIG ?

Ja, u betaling gebeurd in een beveiligde omgeving ! Zodra u uw producten wilt gaan betalen of u gaat een account aanmaken gaat u automatisch over naar een beveiligde betaalomgeving ( bovenin uw scherm komt HTTPS + slotje te staan : dit wordt ook gebruikt bij alle banken ). 
Veiligheid van uw en onze gegevens heeft bij ons de hoogste prioriteit. Uw gegevens worden door ons nooit aan derden verstrekt en zijn dus 100% beveiligd.

10) OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?

Bij CQstijl kunt u op 5 verschillende manieren betalen:

1) iDEAL

De betaling via iDEAL is vertrouwd en veilig. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. De betaling gaat direct.
Besteld u voor 16:00 en betaald u met iDEAL dan wordt het dezelfde werkdag nog verzonden.

2) AfterPay

De naam zegt het al: AfterPay. Winkelen zonder direct te betalen. Tijdens het betaalproces bij CQstijl hoeft u alleen maar uw gegevens en e-mailadres in te vullen. De bestelling wordt verstuurd, en na ontvangst krijgt u een factuur per mail. Met AfterPay kunt u betalen wanneer het u het best uit komt, binnen de gestelde betaaltermijn van 14 dagen.

3) Bankoverschrijving

Met een bankoverschrijving betaalt u zelf rechtstreeks aan CQstijl ( op het moment dat u dat wilt ).
De betaling duurt gemiddeld  2-3 werkdagen. Zodra de betaling binnen is wordt het product verzonden.

4) Rembours

Wilt u de bestelde producten pas betalen bij ontvangst ? Dan kunt u ervoor kiezen om deze door PostNL te laten versturen onder RemboursU als klant betaald de kosten hiervan ( € 15.83 ). PostNL geeft een paar garanties: 24-uurs service / bij geen gehoor tweede keer aanbieden / pakket kan 21 dagen op Postkantoor bewaard worden / Track & Trace ( volgen van het pakket).

5) PayPal

PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken.
Besteld 
u voor 16:00 en betaald u met PayPal dan wordt het dezelfde werkdag nog verzonden.

11) IS ER EEN AFHAAL MOGELIJKHEID?

Ja, wij hebben een mooie bedrijfshal in Bathmen (OV) waar alle producten op voorraad zijn.

CQstijl.nl
Spoorstraat 7
7437 TR  BATHMEN (OV)


Afhalen is alleen mogelijk op afspraak ! Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice .
Belangrijk : er is GEEN pinautomaat aanwezig !



12) BRIEVENBUSPOST ( PostNL )

Brievenbuspost ( 38 x 26.5 x 3.2 cm ): eenvoudig, alles wat door de brievenbus past. Dit versturen wij met de PostNL en wordt de eerst volgende werkdag bij u bezorgd. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn en er wordt geen Track & Trace code afgegeven.

13) PAKKETPOST ( PostNL )  

Pakketpost: alles groter dan het formaat brievenbuspost wordt door ons dagelijks verzonden m.b.v. de PostNL. Zij leveren een uitstekende service. De bestelde artikelen worden aan het eind van de middag ( werkdag ) bij ons opgehaald. Zodra een bestelling bij het verzamelpunt van de PostNL is verwerkt krijgt u als klant een mail met een Track & Trace code en informatie betreffende de bezorging. Normaal gesproken wordt de bestelling de eerst volgende werkdag al bezorgd. 

Bent u op het moment van bezorging niet thuis dan krijgt u een briefje in de brievenbus waarop verdere gegevens staan en een melding wanneer het 2de bezorgmoment zal zijn. Mocht u de 2de maal ook niet in staat zijn het pakket te ontvangen dan wordt deze naar het dichts bijzijnde postkantoor gebracht waar u het zelf op kan halen.

14) HOE KAN IK RETOURNEREN ? KAN IK GEBRUIK MAKEN VAN HET HERROEPINGSRECHT?

CQstijl realiseert zich dat een artikel in het "echt " anders kan uitvallen dan dat het in de webwinkel lijkt. Retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht, ook zonder opgave van reden, is bij ons geen probleem. Retourneren of gebruik maken van het herroeping is mogelijk binnen 14 dagen nadat de klant de bestelling heeft ontvangen.
( een voorbeeld van het herroepingsformulier staat hier en in de algemene voorwaarden )


Er zijn natuurlijk wel een paar voorwaarden:

1) vanaf april 2014 sturen wij aan de achterkant van de factuur een herroepingsformulier mee. Deze kunt u als klant invullen, elke ander ondubbelzinnige verklaring ( b.v. schriftelijk / per post / fax of e-mail ) is ook toegestaan ( aanmelden per mail of telefoon is niet verplicht )
2) mocht u het formulier kwijt zijn dan kunt er een aanvragen via onze klantenservice door te mailen naar: info@cqstijl.nl of te bellen : +31 570 526439
3) indien redelijker wijs mogelijk dient de klant alle originele verpakkingen/kaartjes mee te sturen
4) het retourzenden moet binnen 14 dagen na melding van retourneren of herroepen gebeuren ( u ontvangt altijd een bevestigingsmail van deze melding en van ontvangst van retourzending bij CQstijl )
5) u mag als klant de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel mogelijk is, alleen de daardoor ontstane schade aan het product wordt na retourzenden of gebruik makend van het herroepingsrecht verrekend met het terug te storten bedrag
6) CQstijl betaalt zo spoedig mogelijk zodra de herroeping is ontvangen ( maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding ) het aankoopbedrag ( incl.verzendkosten + retourkosten ) terug ( dit geldt alleen voor bestellingen waar alle gekochten producten van geretourneerd worden / bij bestellingen waar één of meerdere product (-en) in het bezit van de klant blijft / blijven worden de retourkosten niet door CQstijl terug betaald ).


RETOURADRES:

CQstijl
Afdeling Retouren
Spoorstraat 7
7437 TR  BATHMEN
 (OV)
NEDERLAND 

IK HEB EEN KLACHT ! WAT MOET IK DOEN?

In het geval van een klacht kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met ons via de mail : info@CQstijl.nl of bellen met onze klantenservice: +31 (0)570 526439 . Uw klacht wordt, zodra gemeld, door ons bevestigd met een ontvangstbevestiging per mail. Verder krijgt u, conform de Algemene Voorwaarden van Thuiswinkel.org, binnen 14 dagen na aanmelding een inhoudelijke reactie van CQstijl op uw klacht.

Laten wij voor op stellen dat wij ervan uit gaan dat alles in overeenstemming met elkaar geregeld kan worden.... wij hebben ook graag tevreden klanten !  


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ) . Per 15 februari 2016 kunt u met uw klacht ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Via deze link komt u rechtstreeks bij hen terecht. 
 

 15) HEB IK RECHT OP GARANTIE?

Op alle producten gekocht bij CQstijl.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Als u iets bij CQstijl koopt dan kunt u ervan uitgaan dat het product functioneert, zoals u dat zou mogen verwachten. Mocht dit nou niet zo zijn, dan kunt u contact met ons opnemen ( telefonisch: +31 (0)570 526439 of per mail: info@cqstijl.nl ). Wij gaan ervan uit dat alles opgelost kan worden. Hier doen wij onze uiterste best voor.

16) EXTRA BEDRIJFSGEGEVENS CQSTIJL.NL

KVK:   53121066 
BTW:  NL136886887.B01

Iban:   NL43ABNA0426915798
BIC:    ABNANL2A